e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c
دیوار بتنی خود ایستا
5/5 - (164 امتیاز)

دیوار بتنی خود ایستا چیست؟

 

امروزه استفاده از دیوارهای آماده در حوزه های ساخت و ساز، گسترش پیدا کرده و به دنبال آن مکان هایی مجهز به دیوارهای پیش ساخته شکل گرفته اند، از مزیت عمده دیوارهای آماده این است که نیاز به آماده سازی در محل اجرا نداشته و لذا دردسر کمتری خواهند داشت. اما در اشاره به یکی از انواع این دیوارها می توان دیوار بتنی خود ایستا را نام برد؛ این دیوار از جنس بتنی برخوردار بوده و لذا دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز خواهد بود.

با توجه به اینکه این دیوار بتنی، از ایستایی خیلی خوبی برخوردار می باشد، لذا عنوان دیوار بتنی خود ایستا را روی آن نهاده اند.

دیوار بتنی خود ایستا و دیوار پیش ساخته
دیوار بتنی خود ایستا و دیوار پیش ساخته

دیوار پیش ساخته بتنی همراه با مدل های متنوع

دیوار بتنی خود ایستا که امروزه در محیط های صنعتی، عمومی، نظامی و آموزشی و سایر فضاها مورد توجه و استفاده قرار گرفته است، دارای مدل های متنوعی است که در قسمت زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. دیوار پیش ساخته بتنی دو رو نما:
    در هر دو روی این دیوار، طرح هایی زیبایی مانند طرح آجری، قابل مشاهده خواهند بود؛ این دیوار نه تنها نیازی به نماسازی نخواهد داشت، بلکه باعث کاهش هزینه های اجرایی نیز شده و به طور کلی یک محصول مدرن و مقرون به صرفه به شمار می آید.
  2. دیوار بتنی یک رو نما
    یک روی این دیوار پیش ساخته، ظاهر ساده ای داشته و روی دیگر آن با طرح های متنوع و جذاب ترکیب گشته است، برای مثال می توان طرح لوزی را نام برد که از طرح های پرطرفدار به شمار می آید؛ همچنین از دیگر نقاط قوت این محصول این است که ضخامت بالایی داشته و به موجب آن استحکام بسیار خوبی نیز پیدا کرده است.
  3.  

دیوار بتنی خود ایستا، از دیوارهای آماده و مقاوم
آشنایی با یکی از بهترین نمونه های دیوار بتنی خود ایستا
این دیوار که در مراکز مختلف اجرا گردیده و تبدیل به یکی از پرکاربردترین انواع دیوار شده است، از نمونه های مختلفی برخوردار می باشد؛ یکی از آنها دیوار نیوجرسی بتنی است که اطلاعاتی را راجع به آن ارائه خواهیم داد:
• در ساخت این دیوار خود ایستا، علاوه بر بتن، از مصالح دیگر مانند سیمان، آب، سنگدانه، میلگرد و برخی از افزودنی های دیگر استفاده شده است.
• انواع سازه های یکدست و هماهنگ را توسط این دیوار شکل می دهند، به طوری که امکان مشاهده هیچگونه درزی از این سازه ها وجود نخواهد داشت.
• فرق آن با سایر دیوارهای بتنی پیش ساخته این است که نسبت به آنها دارای ارتفاع کمتری است.
• ابعاد این دیوار به 4 متر و 6 متر می رسد.
• از آن به عنوان قالب نیوجرسی نیز نام برده شده و در مسیرهای ترافیکی مورد توجه قرار گرفته است.
• معمولاً از این دیوار به منظور تفکیک راه های جاده ای از هم و همینطور ایجاد موانع ضروری در مسیرهای مختلف استفاده می نمایند.
• این دیوار، شاید از ساختار بتنی برخوردار باشد، اما دارای وزن سبکی بوده و در صورت بروز تصادفات جاده ای، خسارت و صدمه بسیار کمی را به خودروهای مختلف وارد کرده و از شدت خسارات تصادف خواهد کاست.

دیوار نیوجرسی


دیوار نیوجرسی خود ایستا، بدون نشست
آیا از دیوار خود ایستا به عنوان دیوار باغ هم استفاده می گردد؟
دیوار بتنی خود ایستا که در سال های اخیر با گسترش قابل توجهی همراه بوده است، نه تنها در مکان های عمومی کاربرد یافته است، بلکه در محیط های شخصی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
برای مثال حصارکشی باغ های شخصی و یا حتی باغ های عمومی و تفریحی را توسط این دیوار انجام داده و به کمک آن، زیباترین محوطه ها را شکل داده اند؛ معمولاً از دیوار طرح دار به عنوان دیوار پیش ساخته برای باغ استفاده شده و نمای ظاهری مناسبی را در آنها به وجود خواهند آورد.
لازم به ذکر است دیوار پیش ساخته، بیشتر برای باغ های بزرگ کاربرد دارد، زیرا برای باغ هایی که دارای متراژهای بزرگتری هستند، با استفاده از این دیوار، کار سریع تر صورت گرفته و در نتیجه در مدت زمان اجرای کار، صرفه جویی به عمل خواهد آمد؛ علاوه بر اینکه دردسر این دیوار برای مجریان کار نیز کمتر بوده و می توانند ضمن سرعت بخشیدن به کار خود، نحوه اجرای کار را هم آسان تر سازند.
بررسی ضخامت دیوار پیش ساخته بتنی


دیوار بتنی خود ایستا از نظر ضخامت و یا قطر، به انواع مختلفی دسته بندی شده که در قسمت زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  1. دیوار بتنی خود ایستا با ضخامت 8 سانتی متری: این دیوار، معمولاً یک رو نما می باشد.
  2. دیوار بتنی با ضخامت 10 سانتی متری: دیوار مورد نظر هم از مدل یک رو نما برخوردار بوده و تنها یک روی آن طرح دار است.
  3. دیوار بتنی با ضخامت 12 سانتی متری: به عنوان دیوار دورو نما کاربرد داشته و ضخامت و مقاومت آن در مقایسه با نمونه های قبلی، بسیار بیشتر خواهد بود.

دیوار بتنی خود ایستا در طرح های مختلف
کاربرد انواع دیوار بتنی پیش ساخته
دیوار بتنی خود ایستا دارای کاربردهای بسیار زیادی است، در ادامه راجع به کاربردهای کلی این دیوار صحبت خواهیم کرد؛ انواع دیوار ندامتگاه ها را توسط این دیوار شکل داده اند، ایستگاه های نفتی و گازی کشور را نیز توسط این دیوار، حصارکشی نموده اند، نیروگاه های برق، از دیگر مراکزی هستند که به اجرای دیوار بتنی خود ایستا روی آورده اند؛ انواع کارخانجات، سوله ها و انبارها را هم توسط دیوار فوق محوطه بندی نموده اند.
همچنین از انواع دیوار بتنی برای نصب و اجرای دیوار مربوط به مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین هم بهره برده اند. انواع مراکز مذهبی، زیارتی، تاریخی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی را هم توسط دیوار بتنی پیش ساخته حصارکشی کرده اند.

محصول پیشنهادی

نیوجرسی بتنی دومتری


قیمت دیوار نیوجرسی
حال که به بررسی کلی دیوار بتنی خود ایستا پرداختیم، لازم دیدیم تا کمی هم راجع به قیمت دیوار بتنی صحبت کنیم، چرا که میدانیم دغدغه خیلی از خریداران به هنگام خرید این محصول، قیمت دیوار پیش ساخته می باشد؛ در این باره باید بگوییم با توجه به اینکه سطح کیفی همه محصولات یکسان نیست و دیوارهای بتنی پیش ساخته همراه با سطوح کیفی مختلف می باشند، لذا این مسئله بر روی قیمت آنها نیز تاثیر خواهد گذاشت.
ضمن اینکه باید بگوییم مدل های متعدد این محصول هم بی تاثیر در این مسئله نبوده اند، یعنی قیمت دیوار پیش ساخته، بسته به این موضوع خواهد داشت که چه مدلی از این دیوار انتخاب گردد.

دیوار بتنی خود ایستا


معرفی بزرگترین تولید کننده دیوار پیش ساخته


با توجه به اهمیت دیوار بتنی خود ایستا و کاربرد بیش از پیش این محصول، تولید کنندگان در پی اقدامات بیشتری برای تولید این محصول برآمده اند تا بتوانند نیازهای بسیاری که در خصوص این دیوار شکل گرفته اند را به خوبی پاسخ گویند.
حال در معرفی بزرگترین تولید کنندگان دیوار پیش ساخته می توان شرکت ایستا پی گستر را نام برد که اقدام به تولید انبوه دیوارهای پیش ساخته نموده و تجربه و تخصص کافی را در زمینه تولید این محصول کسب کرده است.
این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته اقدام به تولید انبوه دیوار پیش ساخته و شمار دیگری از محصولات و فرآورده های بتنی نموده و توانسته با تامین بهینه نیاز افراد، عنوان برترین تولید کننده محصولات بتنی را از آن خود نماید.

برای اطلاع از دیوار پیش ساخته بتنی و استعلام قیمت با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۲۹۹۶ تماس حاصل فرمایید.

اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران

اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – آفتاب، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – بومهن، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – پردیس، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – کن، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر – چهاردانگه، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت – شریف آباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند – رودهن، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – بوستان، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – پرند، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – صالح آباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – گلستان، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – نصیرآباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری – حسن آباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری – خاوران، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ری – کهریزک، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار – اندیشه، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه – ارجمند، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در قدس، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان – فشم، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد – صفا دشت، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین – پیشوا، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین – جوادآباد، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین – قرچک.

لینک کوتاه

به اشتراک بگذارید