e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c
نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی دومتری و نقشه فنی

اصول اساسی موانع بتنی به طور کلی شناخته شده یا درک نشده است. موانع بتنی ساده به نظر می رسند، اما در واقعیت، آنها وسایل ایمنی بسیار موثری هستند.

اشکال ایمنی نیوجرسی بتنی دومتری

هنگامی که بیشتر مردم به مانع بتنی فکر می کنند، به مانع شکل ایمنی بتن نیوجرسی (موانع NJ-شکل یا جرسی) فکر می کنند. برای ضربه‌های رایج‌تر با زاویه کم، نقشه فنی نیوجرسی برای به حداقل رساندن آسیب خودرو با اجازه دادن به لاستیک‌های خودرو در شیب پایین‌تر در نظر گرفته شده است.برای زوایای ضربه بالاتر، نقشه فنی نیوجرسی در واقع یک مانع چند مرحله ای است. سپر جلو به صفحه شیب دار بالایی برخورد کرده و به سمت بالا می لغزد. این تعامل باعث بلند شدن وسیله نقلیه می شود. اگر سپر نسبتاً ضعیف باشد، قسمت جلویی آن شروع به خرد شدن می کند قبل از اینکه هر گونه بالا آمدگی رخ دهد. سپس، هنگامی که وسیله نقلیه تقریباً موازی‌تر با مانع می‌شود، چرخ با سطح شیب‌دار پایین‌تر تماس می‌گیرد. بیشتر بالابر اضافی وسیله نقلیه ناشی از شیب پایین تر است که سیستم تعلیق جلو را فشرده می کند. با این حال، نیروهای خراش جانبی چرخ مقداری بالابر اضافی را فراهم می کنند، به خصوص اگر سطح مانع ناهموار باشد. بنابراین، از سنگدانه های در معرض و سایر سطوح ناهموار باید اجتناب شود. وسایل نقلیه مدرن فواصل نسبتاً کوتاهی بین سپر و چرخ دارند. در نتیجه، تماس سپر تقریبا بلافاصله با تماس چرخ دنبال می شود.فقط لازم است وسیله نقلیه به اندازه کافی بلند شود تا اصطکاک بین لاستیک ها و سطح سنگ فرش کاهش یابد. این به بانکداری و تغییر مسیر وسیله نقلیه کمک می کند. اگر وسیله نقلیه بیش از حد به هوا بلند شود، ممکن است منحرف شود، بپیچد یا بغلتد، که می تواند باعث غلت خوردن خودرو در تماس دوباره چرخ ها با زمین شود. ترجیحاً موانع شکل ایمنی بتنی باید در مجاورت یک سطح سنگفرش شده باشد تا چرخ ها نتوانند در خاک فرو بروند و باعث واژگونی وسیله نقلیه شوند.

محصول پیشنهادی


نیوجرسی سه متری ارتفاع 80

منافذ در مواجهه با اتومبیل اثر قابل توجهی بر وسیله نقلیه ندارد. از دهانه های بالاتر نباید استفاده کرد زیرا چرخ ها و سپرها می توانند با آنها تعامل داشته باشند و باعث انحراف خودرو شوند. تا جایی که ممکن است، زهکشی باید در امتداد پنجه مانع جمع آوری شود زیرا فرورفتگی زهکشی یا حاشیه در جلوی یک شکل ایمنی بتن می تواند باعث ناپایداری وسیله نقلیه شود و منجر به واژگونی شود.

جهت دریافت قیمت، سفارش و یا اطلاع بیشتر از محصولات و خدمات شرکت بتن سازه تهران با شماره با شماره 09120912996 تماس بگیرید.

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – کن، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر – چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت – شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند – رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – پرند، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار – اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه – ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان – فشم، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد – صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – قرچک.

لینک کوتاه

به اشتراک بگذارید