e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c
نیوجرسی بتنی

نیوجرسی بتنی و معرفی آن

بتن محصولی است که از ترکیب سیمان و آب حاصل می‌شود و به لحاظ مقاومتی که پیدا می‌کند کارایی متنوعی دارد. نیوجرسی بتنی، دیوار پیش ساخته بتنی و انواع سنگدال بتنی محصولاتی هستند که از بتن ساخته می‌شوند و در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در این مطلب سعی داریم درباره دو محصول سنگدال یا دال بتنی و همچنین نیوجرسی بتنی و انواع آن‌ها صحبت کرده و درباره کاربردهای هر یک اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم. در انتها نیز شرکت بتن سازه تهران را به شما معرفی خواهیم کرد که در زمینه تولید انواع دال بتنی و نیوجرسی بتنی و .. در شهر کرج فعالیت دارد.

نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی دومتری و یک متری

بتن چیست؟

پیش از آن که به محصولات مختلفی که از بتن تهیه می‌شود، بپردازیم لازم است ببینیم بتن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم بتن از آب، سیمان و ماسه و شن نشکیل می‌شود که پس از مدتی کاملاً سخت و محکم شده و انسجام بالایی پیدا می‌کند و به بتن تبدیل می‌شود. بتن دارای انواع مختلفی است که هر یک برای کارایی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله انواع بتن می‌توان به بتن عادی، بتن ساده، بتن آرمه یا بتن مسلح، بتن پیش تنیده و بتن پیش ساخته اشاره کرد. ما در این مطلب سعی داریم درباره بتن پیش ساخته مانند بلوک‌های بتنی و انواع آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. زیرا هنگامی که بتن در کارخانه به شکل محصولات پیش ساخته آماده می شود، حمل و استفاده از آن در پروژه‌های مختلف ساختمانی و محافظتی و .. به آسانی صورت می‌گیرد.

 نیوجرسی بتنی چیست؟

نیوجرسی بتنی یکی از انواع بتن پیش ساخته به شمار می‌آید. اگر با نام این محصول آشنایی نداشته باشید حتماً کارایی آن را در بیشتر جاده‌ها و خیابان‌ها و در مسیرهای ترافیکی جهت جدا کردن مسیرهای ترافیک در جاده‌ها و خیابان‌ها مشاهده کرده‌اید. انواع نیوجرسی بتنی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در اثر برخورد وسایل نقلیه با آن‌ها آسیب کمی به خودرو وارد می‌شود. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا نام این محصول بتنی نیوجرسی است؟ این محصول بتنی برای اولین بار در سال 1950 میلادی و در ایالت نیوجرسی امریکا به منظور چند لاین کردن جاده‌ها طراحی و تولید شد و بعدها نیز در همه جای دنیا به همین نام معروف شد و مورد استفاده قرار گرفت. از قابلیت‌های عمده نیوجرسی بتنی علاوه بر چند لاین کردن جاده‌ها، می‌توان به کاربرد آن برای جلوگیری از ترافیک و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای اشاره کرد.

انواع نیوجرسی

این محصول کارآمد در حال حاضر در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر یک کارایی خاصی دارد. ما در ادامه به معرفی انواع نیوجرسی بتنی خواهیم پرداخت.

  • نیوجرسی بتنی دو متری: این سازه پیش ساخته بتنی به طول 2 متر و ارتفاعی در حدود 80 سانتی متر تولید می‌شود. نیوجرسی بتنی یکطرفه یا دوطرفه
  • نیوجرسی بتنی سه متری: این محصول به طول 3 متر و ارتفاعی بین 80 تا 110 سانتی متر با وزنی در حدود 3000 کیلوگرم یا کمتر تولید می‌شود. گاهی نیوجرسی ارتفاع 160 سانتی متر نیز برای استفاده در شرایطی خاص توسط تولید کنندگان این محصول طراحی و ساخته می‌شود.

همان طور که پیشتر گفتیم از نیوجرسی بتنی دو متری و سه متری برای جدا کردن لاین جاده‌ها و تفکیک مسیرهای ترافیکی استفاده می‌شود.

نیوجرسی ارتفاع 110 سه متری
نیوجرسی بتنی ارتفاع 110
  • مینی نیوجرسی بتنی: از دیگر انواع نیوجرسی نیوجرسی کوچک شهری یا مدل مینی است که جهت جداسازی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای آن سوراخی طراحی شده که امکان عبور لوله‌های فلزی و یا میلگرد از آن ممکن شده است و حتماً کاربرد مینی نیوجرسی بتنی را در خیابان‌ها و در مکان‌هایی که توسط شهرداری در دست تعمیر است، دیده‌اید.
  • نیوجرسی بتنی خود ایستا: دیوار‌ نیوجرسی بتنی و یا دیوار پیش ساخته عموماً کاربردی شبیه به یکدیگر دارند و با توجه به ارتفاع بیت 2 تا 4.5 متری که در طراحی و ساخت آن‌ها در نظر گرفته شده است، بیشتر به جای فنس‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال استفاده از نیوجرسی خود ایستا و یا دیوار پیش ساخته بتنی را در کنار ریل‌های راه آهن و مترو برای جدا کردن این قسمت از بافت شهری مشاهده کرده‌اید. طول این دیوارها می‌تواند بیشتر از 2 متر نیز باشد که بستگی به خواست و سفارش مشتری دارد
  • .دیوار بتنی خود ایستا
  • نقشه نیوجرسی بتنی و چگونگی تولید آن

با توجه به کارکردی که هر یک از انواع نیوجرسی دارند، لازم است شرکت تولید کننده نقشه نیوجرسی و تولید هر یک را پیشتر آماده نماید زیرا برای تولید این دسته محصولات بتنی، ابتدا بتن توسط میکسرهای مکانیزه تولید شده و سپس به محل تولید حفاظ انتقال داده می‌شود. قالب‌های آماده شده برای استفاده مجدد روغن‌کاری می‌شوند و در مرحله بعدی شبکه‌های آرماتور در قالب‌ها قرار گرفته و بتن داخل آن ریخته می‌شود. پس از این زمانی لازم است تا مواد درون قالب شکل مورد نظر را به خود بگیرند. در نهایت نیز به روش بخاردهی عمل‌ آوری صورت گرفته و بارگیری می‌شود و به محل پروژه ارسال می‌گردد.

نقشه میلگرد نیوجرسی بتنی یکطرفه

قیمت نیوجرسی بتنی بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

هنگامی که ساخت نیوجرسی بتنی به شرکت سازنده سفارش داده می‌شود، قیمت این محصول بر اساس وزن و قطعات مورد استفاده در ساخت و تولید آن تعیین می‌شود. بسته به این که ساخت کدامیک از انواع نیوجرسی مانند نیوجرسی سه متری یا دو متری، مینی نیوجرسی و یا دیوار پیش ساخته بتنی سفارش داده شده باشد، ارزیابی قیمت انجام شده و لیست قیمت نیوجرسی بتنی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. در محاسبه قیمت نیوجرسی عواملی مانند نحوه استفاده از قالب، ضخامت ورق‌های فلزی و همچنین تغییر قیمت آهن و فلزات تأثیرگذارند.

نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80
نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80

نیوجرسی بتنی آذربایجان، نیوجرسی بتنی اردبیل ،نیوجرسی بتنی اصفهان ،نیوجرسی بتنی البرز، نیوجرسی بتنی ایلام ،نیوجرسی بتنی بوشهر، نیوجرسی بتنی تهران ،نیوجرسی بتنی چهارمحال، نیوجرسی بتنی خراسان، نیوجرسی بتنی مشهد ،نیوجرسی بتنی خوزستان ،نیوجرسی بتنی زنجان، نیوجرسی بتنی سمنان ،نیوجرسی بتنی شیراز ،نیوجرسی بتنی قزوین، نیوجرسی بتنی قم ،نیوجرسی بتنی کردستان، نیوجرسی بتنی کرمان، نیوجرسی بتنی کرمانشاه ،نیوجرسی بتنی کهگیلویه ،نیوجرسی بتنی گلستان ،نیوجرسی بتنی گیلان ،نیوجرسی بتنی لرستان، نیوجرسی بتنی مازندران ،نیوجرسی بتنی مرکزی ،نیوجرسی بتنی هرمزگان، نیوجرسی بتنی همدان ،نیوجرسی بتنی یزد، نیوجرسی بتنی رشت، نیوجرسی بتنی لاهیجان ،نیوجرسی بتنی کیش، نیوجرسی بتنی سقز ،نیوجرسی بتنی قشم،  نیوجرسی بتنی بندرعباس

محصول پیشنهادی

دیوار بتنی خود ایستا

برای اطلاع از قیمت نیوجرسی بتنی و ابعاد نیوجرسی بتنی با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۲۹۹۶ تماس بگیرید.

لینک کوتاه

به اشتراک بگذارید