e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c
نیوجرسی ارتفاع بلند
5/5 - (34 امتیاز)

دیوار بتنی خود ایستا

شرکت بتن سازه تهران شرکتی پیشرو در ساخت قطعات بتنی میباشد که برای تولید محصولات خود از نیروهای زبده و پیشرفته ترین ماشین آلات در زمینه عمل آوری بتن و ساخت قطعات بتنی استفاده میکند.

دیوار بتنی خود ایستا
طول 3 ارتفاع 270 پاشنه 80 وزن 6 تن

دیوار بتنی خود ایستا چیست؟

امروزه استفاده از دیوارهای آماده در حوزه های ساخت و ساز، گسترش پیدا کرده و به دنبال آن مکان هایی مجهز به دیوارهای پیش ساخته شکل گرفته اند، از مزیت عمده دیوارهای آماده این است که نیاز به آماده سازی در محل اجرا نداشته و لذا دردسر کمتری خواهند داشت. اما در اشاره به یکی از انواع این دیوارها می توان دیوار بتنی خود ایستا را نام برد؛ این دیوار از جنس بتنی برخوردار بوده و لذا دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز خواهد بود.

دیوار بتنی خود ایستا

دیوار بتنی خود ایستا

با توجه به اینکه این دیوار بتنی، از ایستایی خیلی خوبی برخوردار می باشد، لذا عنوان دیوار بتنی خود ایستا را روی آن نهاده اند.

دیوار پیش ساخته بتنی همراه با مدل های متنوع

دیوار بتنی خود ایستا که امروزه در محیط های صنعتی، عمومی، نظامی و آموزشی و سایر فضاها مورد توجه و استفاده قرار گرفته است، دارای مدل های متنوعی است که در قسمت زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. دیوار پیش ساخته بتنی دو رو نما:

در هر دو روی این دیوار، طرح هایی زیبایی مانند طرح آجری، قابل مشاهده خواهند بود؛ این دیوار نه تنها نیازی به نماسازی نخواهد داشت، بلکه باعث کاهش هزینه های اجرایی نیز شده و به طور کلی یک محصول مدرن و مقرون به صرفه به شمار می آید.

  • دیوار بتنی یک رو نما

یک روی این دیوار پیش ساخته، ظاهر ساده ای داشته و روی دیگر آن با طرح های متنوع و جذاب ترکیب گشته است، برای مثال می توان طرح لوزی را نام برد که از طرح های پرطرفدار به شمار می آید؛ همچنین از دیگر نقاط قوت این محصول این است که ضخامت بالایی داشته و به موجب آن استحکام بسیار خوبی نیز پیدا کرده است.

ماشین آلاتی که در بتن سازه تهران مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

تولید بتن و قطعات بتنی :

1. چهار دستگاه بچینگ تمام اتوماتیک

2. دو دستگاه لودر

3. دیگ‌‌‌‌های بخار 3.2 تن و 1 تن

4. پمپ بتن، خودرو میکسر

5. دستگاه تولید دیوار دو رو نما

6. انواع قالب ها مختلف

7. ویبراتور‌‌‌‌های شلنگی و موتوری

8. انواع ماله‌‌‌‌های برقی دستگاه‌‌‌‌های جابجایی قطعات:

1. دستگاه خودروی جرثقیل

2. پنج دستگاه لیفتراک

3. شش جرثقیل سقفی

4. یک جرثقیل دروازه ای قسمت قالب سازی و تولید آرماتور:

1. دستگاه کشش و آج زن میلگرد

2. چهار دستگاه دستگاه اتومات خم میلگرد

3. 10 دستگاه جوش و رکتیفایر

4. اره آتشی و دستگاه تراش دستگاه‌‌‌‌های تولید بلوک سبک:

1. بچینگ تولید فوم بتن

2. بچینگ تولید بتن سبک با مواد معدنی زئولیت

3. ده دستگاه نیمه اتومات تولید بلوک سایر دستگاهها:

1. پمپ مرکز باد 2. جک‌‌‌‌های کشش قطعات پیش تنیده 3. دستگاه مواد پز پلی استایرن جهت تولید بتن عایق و سبک حاوی پلی استایرن 4. خط کامل تولید بلوک پلی استایرن و دستگاه CNC جهت تولید ورقه‌‌‌‌های عایق مورد استفاده در قطعات بتنی

از جمله تولیدات شرکت بتن سازه تهران میتوان به تولید نیوجرسی بتنی یا دیوار بتنی ارتفاع 270 اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر درمورد خرید نیوجرسی ارتفاع بلند و قطعات بتنی شرکت بتن سازه تهران با شماره 09120912996 تماس بگیرید.

دیوار پیش ساخته بتنی در تهران

دیوار پیش ساخته بتنی در تهران، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – آفتاب، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – بومهن، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – پردیس، دیوار پیش ساخته بتنی در تهران – کن، دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر، دیوار پیش ساخته بتنی در اسلام شهر – چهاردانگه، دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت، دیوار پیش ساخته بتنی در پاکدشت – شریف آباد، دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند، دیوار پیش ساخته بتنی در دماوند – رودهن، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – بوستان، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – پرند، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – صالح آباد، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – گلستان، دیوار پیش ساخته بتنی در رباط کریم – نصیرآباد، دیوار پیش ساخته بتنی در ری، دیوار پیش ساخته بتنی در ری – حسن آباد، دیوار پیش ساخته بتنی در ری – خاوران، دیوار پیش ساخته بتنی در ری – کهریزک، دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار، دیوار پیش ساخته بتنی در شهریار – اندیشه، دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه، دیوار پیش ساخته بتنی در فيروزکوه – ارجمند، دیوار پیش ساخته بتنی در قدس، دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان، دیوار پیش ساخته بتنی در لواسان – فشم، دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد، دیوار پیش ساخته بتنی در ملارد – صفا دشت، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین – پیشوا، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین – جوادآباد، دیوار پیش ساخته بتنی در ورامین – قرچک.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه

به اشتراک بگذارید