e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c

نیوجرسی بتنی قیمت و خرید

نیوجرسی بتنی قیمت و خرید
05آذر
5/5 - (70 امتیاز)

نیوجرسی بتنی و معرفی انواع آن

نیوجرسی بتنی قیمت و خرید همچنین به عنوان نیوجرسی بتنی ترافیکی شناخته می شود، یک مانع پیش ساخته نیوجرسی ابزاری استاندارد در ایجاد امنیت محیطی است. این تقسیم‌کننده بتنی که برای ترافیک بزرگراه‌ها طراحی شده‌اند، برای محافظت در برابر ضربه‌های خودرو کار می‌کنند. یکی از رایج ترین کاربردهای این موانع بتنی، قرار دادن در امتداد خط نرده برای جلوگیری از آسیب دیدن تریلر تراکتور است.

سایر مشتریان از جداکننده های بتنی برای: پیاده روها، مناطق پارکینگ، جداسازی اموال، رویدادها، پارک ها، و کاربردهای بی شمار دیگر استفاده می کنند. نیوجرسی دو متری و نیوجرسی سه متری رایج‌ترین اندازه‌ها هستند، اما طول آن بسته به خواسته شما و منطقه شما متفاوت است.

نیوجرسی بتنی چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم نیوجرسی بتنی یکی از انواع بتن پیش‌ساخته است که از سیمان و آب تهیه می‌شود. ممکن است بسیاری از افراد با نام اصلی این محصول آشنایی نداشته باشند؛ اما حتما آن را در خیابان‌ها و جاده‌ها برای جدا کردن مسیرهای ترافیکی دیده‌اند.نیوجرسی بتنی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که چنانچه وسیله نقلیه با آن‌ برخورد نماید آسیب بسیار کمی به آن وارد می‌شود.

اگر بخواهیم در خصوص تاریخچه ساخت و استفاده از نیوجرسی بتنی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، باید گفت این محصول برای اولین بار در سال 1950 میلادی و در ایالت نیوجرسی آمریکا به منظور چند لاین کردن جاده‌ها طراحی و تولید شد و بعدها نیز در همه جای دنیا به همین نام شهرت پیدا کرده و مورد استفاده قرار گرفت.

از دیگر کاربری‌های نیوجرسی می‌توان به چند لاین کردن جاده‌ها، جلوگیری از ترافیک و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و خیابان‌ها اشاره کرد.

مشخصات فنی نیوجرسی بتنی

نیوجرسی
نیوجرسی بتنی

مواد تشکیل دهنده نیوجرسی بتنی

این دیوارها از سیمان با استانداردهای تعیین شده مانند سیمان تیپ ۱ و سیمان تیپ ۲، سنگدانه با استانداردهای سیصد و بیست استاندارد ملی ایران، افزودنی‌های پودری و سیمانی برای ساخت مفصل قالب نیوجرسی برای سهولت پر کردن قالب، میلگردهای فولادی انعطاف‌پذیر و میزان مشخصی آب ساخته می‌شود.

آنچه که سبب کیفیت و مقاومت بسیاربالای این سازه‌های پیش ساخته شده است، بررسی کیفی مرتب و آزمایش کردن بتن برای رفع معایب آن است. علاوه بر کیفیت مواد تشکیل دهنده،  قالب نیز تأثیر بسیار زیادی در استحکام نیوجرسی بتنی دارد. قالب‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع سازه در ابعاد و شکل‌های متنوع وجود دارد.

قالب نیوجرسی بتنی
قالب نیوجرسی بتنی

کاربرد نیوجرسی در ساخت ویلا

گاهی ممکن است در برخی از پروژه ها زمان کافی برای ساخت ساز نباشد و جهت صرفه جویی در وقت بتن ریزی فنداسیون و ایمن سازی پایه ها انجام نشود.همانطور که میدانید پی ریزی و فنداسیون زمان زیادی لازم دارد.در این شرایط به راحتی میتوان از نیوجرسی بتنی یا دیوار خود ایستا و سنگدال بتنی یا دال بتنی استفاده کرد.

این دیوارها به دلیل بتن استانداردی که در تولیدشان استفاده شده است دارای وزن مناسب و همچنین دارای تحمل بالا در نگهداری وزن سازه دارند و بنابراین بار مرده ساختمان را کاهش میدهند.کاربرد این دیوارهای پیش ساخته بیشتر در پل سازی و پروژه های عمرانی از جمله ساخت ویلا میباشد.

نیوجرسی بتنی
نیوجرسی بتنی

معرفی انواع نیوجرسی

  • مفصلی
نیوجرسی مفصلی
نیوجرسی مفصلی

انواع نیوجرسی بتنی بر اساس نوع کاربری

نیوجرسی بتنی مفصل دار نوعی از این محصول بتنی است که جهت ایمن‌سازی معابر، جدا کردن خطوط از یکدیگر، در نزدیکی جاده‌های فرعی و همچنین دوربرگردان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیوجرسی مفصل دار، از این لحاظ به این نام خوانده می‌شود که از اتصالات جانبی برخوردار است و می‌توان به راحتی آن‌ها را به یکدیگر نصب نمود.

از جمله مزایای این نوع نیوجرسی می‌توان به کاهش خسارات ناشی از حوادث در شهرها و جاده‌ها و همچنین کم شدن نور آزاردهنده خودروهای مقابل در شب و کم شدن انحراف خودروها از مسیر اصلی اشاره کرد. این محصول کارآمد که در حال حاضر در دو مدل مفصلی و ساده تولید می‌شود از کارایی‌های متنوعی برخوردار است. در ادامه به معرفی انواع نیوجرسی بتنی خواهیم پرداخت:

نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80
نیوجرسی بتنی یک متری
  • نیوجرسی یک متری: این نوع نیوجرسی بتنی عمدتا برای جداسازی معابر به کار می‌رود و دارای طول یک متر و ارتفاع 80 سانتی متر بوده و وزنی در حدود 600 کیلوگرم دارد.
  • نیوجرسی بتنی دومتری: این سازه بتنی دارای طول 2 متر و ارتفاعی در حدود 80 سانتی‌متر است.
  • نیوجرسی بتنی سه متری : این نوع نیوجرسی با توجه به استاندارد وزارت راه ساخته شده است به ارتفاع 110 سانتی متر و پبشنه 80
  • نیوجرسی مفصلی چهارمتری: این محصول نیز دارای طول 4 متر و ارتفاع یک متر است و وزنی در حدود 3400 کیلوگرم دارد و جهت ساخت ایستگاه‌ در کنار جاده، جهت موارد ترافیکی و جداسازی جاده‌ها و همچنین جداسازی پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • نیوجرسی مفصلی شش متری: این نوع محصول بتنی نیز به طول 6 و ارتفاع یک متر تولید می‌شود و وزنی در حدود 5100 کيلوگرم دارد. از این نیوجرسی برای جدا کردن محل‌هایی که در آن ساخت پروژه انجام می‌شود و همچنین هدایت مسیر رودخانه و جلوگیری از گسترش آتش استفاده می‌شود.
نیوجرسی مفصل دار به چه چیزی گفته می‌شود؟

نیوجرسی مفصل دار قطعه ای است که برای اولین بار در شهر نیوجرسی کانادا مورد استفاده قرار می‌گرفت. اولین نیوجرسی تولید شده در ایران، نیوجرسی مفصلی ۴ متری و نیوجرسی مفصلی 6 متری بود که در سال ۱۳۷۵ و به همت وزارت راه و ترابی به مرحله تولید رسید.

نیوجرسی بتنی مفصل دار در ایمن سازی معابر، جدا کردن خطوط از یکدیگر، نزدیکی جاده‌‌‌‌های فرعی، رفوژ وسط خیابان ها و دوربرگردان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قالب نیوجرسی مفصلی به طور معمول در طول هایی به اندازه ۱ تا ۴ تولید می‌شوند.

نیوجرسی مفصل دار، قطعه ای مسلح بوده و از اتصالات جانبی به منظور نصب یکنواخت برخوردار است. نیوجرسی‌‌‌‌های آسیب دیده به راحتی قابل تعویض است که این ویژگی سبب مزیت استفاده از آن در مقایسه موانع ترافیکی شده است.

به طور کلی کاهش میزان خسارت ناشی از حوادث بین شهری، جاده ها، کم شدن نور‌‌‌‌های آزاردهنده خودرو‌‌‌‌های مقابل در شب و کم شدن میزان انحرافات از مهمترین اهداف تولید و فروش مفصل نیوجرسی است.

حفاظ‌‌‌‌های بتنی مفصلی(نیوجرسی)معمولا در طول‌‌‌‌های 1 الی 6 متری تولید میگردد.سهولت در تعویض نیوجرسی‌‌‌‌های آسیب دیده یکی از مزایای این محصول در مقایسه با موانع ترافیکی است.هدف از طراحی نیوجرسی به حداقل رساندن خسارت در حوادث بین شهری،جاده ها و کاهش انحرافات و همچنین جلوگیری از نور آزاردهنده

خودرو‌‌‌‌های مقابل در شب است.وجه تمایز ساخت این محصول در واحد تولیدی بتن سازه تهران ،بکارگیری فناوری‌‌‌‌های نوین نظیر استفاده از بتن خودتراکم،عمل آوری با بخار و تولید به صورت مفصلی است که باعث سهولت در حمل و نقل بوده و قابلیت نصب آن به صورت مکانیزه را امکان پذیر می‌نماید.

مزایا نیوجرسی بتنی

امروزه صنعت ساخت و ساز به قدری پیشرفت کرده است که محصولات پیش ساخته بسیار متنوعی جای سازه‌های سنگین ساختمانی و عمرانی را گرفته‌اند. پیشرفت صنعت در این حوزه تابع دو اصل مهم سریع سازی و سبک سازی است. بنابراین به راحتی می‌توان اصلی‌ترین ویژگی این محصولات پیش ساخته را درک کرد.

حتماً تا کنون بارها دیوارهای پیش ساخته را در جاده‌ها و مراکز عمرانی دیده‌اید. این مصالح پیش ساخته تحت عنوان نیوجرسی بتنی شناخته می‌شوند که با هدف جداسازی جاده‌ها و تعیین محوطه در مکان‌های مختلف و بسیاری دیگر از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید برایتان جالب است اگر با کاربرد نیوجرسی بتنی در بخش‌های ساختمان سازی و عمرانی آشنا شوید.

نیوجرسی تولید شده از بتن نوعی دیوار محافظ است که در صنعت ساخت و ساز نیز با همین هدف محافظتی به کار گرفته می‌شود.گاهی ممکن است در برخی از پروژه‌ها فرصت ساخت و ساز محدود بوده و زمان کافی برای بتن‌ریزی فندانسیون و ایمن سازی پایه‌ها وجود نداشته باشد. قطعاً پی ریزی و فنداسیون زمان نسبتا زیادی لازم دارد.

در این شرایط می‌توان به راحتی از نیوجرسی بتنی یا دیوار خود ایستا و سنگدال‌بتنی استفاده کرد. این دیوارها با وجود بتن استانداردی که در آن‌ها استفاده شده است از وزن مناسبی برخوردارند و با وجود تحمل بالایی که در نگهداری وزن‌ سازه دارند، بار مرده ساختمان را کاهش می‌دهند.

این دیوارهای بتنی بیشتر برای پل سازی، پروژه‌های عمرانی و البته ساخت ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجا که ساختمان‌های ویلایی غالباً در محیط‌های آزاد و فضای باز ساخته می‌شوند، استفاده از دیوارهای خود ایستا در ساخت ویلا گزینه ایده آلی است چون این قالب‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله دارند.علاوه بر دیوارهای بیرونی که نقش محافظت از محوطه ویلا را به عهده دارند، می‌توانید در ساخت ساختمان ویلا نیز از این مصالح استفاده کنید.

برای سقف سازه می‌توانید از دال بتنی استفاده کنید. قیمت دال بتنی با توجه به ابعاد و اندازه آن متفاوت است. استفاده از نیوجرسی بتنی و سنگدال بتنی مزیت‌های بسیاری دارد مخصوصاً برای ساخت ویلا در محیط‌های مرطوب؛ چون این مصالح به دلیل عدم تخلخل نسبت به جذب رطوبت بسیار مقاوم است. همچنین در برابر خطراتی مانند آتش سوزی مقاومت بالایی دارند.

ساخت دیوار ویلا با نیوجرسی علاوه بر این که به نصب احتیاجی ندارد، جایگزین بسیار مناسبی به جای مصالحی مانند سفال و آجر است. این دیوارها علاوه بر کاهش هزینه‌ها سرعت ساخت و سااز را افزایش داده و ایمنی بسیار بالایی ایجاد می‌کند.

جدا کننده نیوجرسی مینی نیوجرسی بتنی

مینی نیوجرسی بتنی

مینی نیوجرسی بتنی یا نیوجرسی کوچک شهری همراه با لوله طول 40 عرض 40 ارتفاع 55 وزن 90 کیلوگرم مانع نیوجرسی یا همان نیوجرسی پیش ساخته (NJ) انتخابی است ایده آل برای زمانی که برای تغییر مسیر ترافیک حفاطت از عابران پیاده و کارگرانی که در طول ساخت و ساز بزرگراه مشغول هستند، و همچنین ایجاد یک حائل بین خطوط مخالف ترافیک در بزرگراه های پر سرعت، به موانع میانی طولی نیاز میشود.

در شرکت بتن سازه تهران از چه دستگاه هایی برای ساخت نیوجرسی بتنی و سایر قطعات بتنی استفاده میشود؟

دستگاه‌‌‌‌های به کار رفته در قسمت‌‌‌‌های مختلف به شرح زیر است: تولید بتن و قطعات بتنی :

1. چهار دستگاه بچینگ تمام اتوماتیک

2. دو دستگاه لودر

3. دیگ‌‌‌‌های بخار 3.2 تن و 1 تن

4. پمپ بتن، خودرو میکسر

5. دستگاه تولید دیوار دو رو نما

6. انواع قالب ها مختلف

7. ویبراتور‌‌‌‌های شلنگی و موتوری

8. انواع ماله‌‌‌‌های برقی

دستگاه‌‌‌‌های جابجایی قطعات:

1. دستگاه خودروی جرثقیل

2. پنج دستگاه لیفتراک

3. شش جرثقیل سقفی

4. یک جرثقیل دروازه ای قسمت قالب سازی و تولید

آرماتور:

1. دستگاه کشش و آج زن میلگرد

2. چهار دستگاه دستگاه اتومات خم میلگرد

3. 10 دستگاه جوش و رکتیفایر

4. اره آتشی و دستگاه تراش

دستگاه‌‌‌‌های تولید بلوک سبک:

1. بچینگ تولید فوم بتن

2. بچینگ تولید بتن سبک با مواد معدنی زئولیت

3. ده دستگاه نیمه اتومات تولید بلوک

سایر دستگاهها:

1. پمپ مرکز باد

2. جک‌‌‌‌ های کشش قطعات پیش تنیده

3. دستگاه مواد پز پلی استایرن جهت تولید بتن عایق و سبک حاوی پلی استایرن

4. خط کامل تولید بلوک پلی استایرن و دستگاه CNC جهت تولید ورقه‌‌‌‌های عایق مورد استفاده در قطعات بتنی

تاریخچه طراحی مانع نیوجرسی

طراحی مدولار موانع نیوجرسی یا به اختصار NJ که در ابتدا در سال 1950 گسترش پیدا کرد : این مانع طراحی شد تا برای به حداقل رساندن آسیب خودرو و جلوگیری از تصادف وسایل نقلیه که منجر به آسیب احتمالی به جان و مال شهروندان میشود، استفاده شود.

قطعات بتنی و نیوجرسی بتنی دومتری

نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 پاشنه 50 .این نیوجرسی با توجه به ابعاد میتوان به صورت مسلح و غیر مسلح تولید کرد .برای اطلاع از مشخصات قطعات بتنی با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۲۹۹۶ تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.

نیوجرسی دومتری
نیوجرسی دومتری

نیوجرسی بتنی و کاربرد آن

دلیل اصلی نامگذاری این قطعه بتنی بزرگ به نام نیوجرسی بتنی :درخواستی است که اولین بار از طرف دپارتمان راه سازی و بزرگراه ها در ایالت نیوجرسی، در سال 1950 ثبت شده بود.

نیوجرسی بتنی چگونه تولید می شود؟

برای تولید این دیوار بتنی کاربردی، به مواد اولیه نیاز است. این مواد اولیه عبارتند از: سیمان، شن، ماسه، آب خالص و عاری از هرگونه آلودگی و مواد عالی یا اسیدی و بازی، میلگرد، مفصل های آهنی که توانایی تحمل ضربه های قدرتمند را دارد و ترکیباتی که باعث افزایش قدرت چسبندگی بتن و استحکام دیوار بتنی بشود.

نیوجرسی بتنی
نیوجرسی بتنی

بعد از تهیه مواد اولیه، در کارخانه ها از روش های متفاوتی برای تولید این دیوار های بتنی استفاده می شود. که این روش ها عبارتند از:

  1. تولید به روش سنتی و با استفاده از دست.
  2. تولید به روش تولید درجا، که این روش ترکیبی از روش سنتی و مدرن است.
  3. تولید نیوجرسی بتنی به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک، در این روش تنها مرحله ای که توسط دستگاه انجام نمیشود، تولید بتن است.
  4. تولید دیوار بتنی به صورت بتن ریزی در قالب های وارونه : همانطور که از نام این روش پیدا است، قالب را به صورت وارونه از بتن و دیگر مواد پر می کنند و بعد از خشک شده، دیوار بتنی تولید شده را به وسیله جرثقیل جابجا می کنند.
  5. تولید دیوار بتنی در قالب های عمودی : در این روش با ریختن مواد بتنی در قالب های ایستاده و استفاده از مرکز ثقل و چرخاندن دور آن، قالب به طور کاملا یکدست از مواد پر می شود.

تمامی این روش های تولید باید زیر نظر مهندسان حرفه ای و کاردان انجام شود تا علاوه بر اینکه قطعه ای مستحکم و با طول عمر بالا تولید می شود، هزینه های تولید نیز کنترل شود. نیوجرسی بتنی را در ابعاد متفاوت و برای کاربرد های گوناگون تولید می کنند. اگر شما نیز در پی تهیه این دیوار های بتنی هستید، بهتر است دیوار بتنی مناسب با کار خود را در ابعاد مد نظر سفارش دهید. 

مینی نیوجرسی پیش ساخته بتنی

مانع 4 اینچی مینی جرسی همه کاره ترین گزینه با قابلیت قرارگیری در مناطق باریک یا محدود است. از این مانع بتنی پیش ساخته برای پارکینگ ها یا مکان های کاری استفاده میشود ، زمانی که به مانعی نیاز دارید تا وزن و ابعاد ان کمتر از نیوجرسی بتنی باشد بهترین گزینه مینی نیوجرسی بتنی است.

مزایای نیوجرسی پیش ساخته

• به راحتی در دسترس است
• تولید شده با کیفیت کنترل شده
محیط

موارد استفاده:

ایده آل برای پارکینگ ها، سایت های ساختمانی، مجتمع های ورزشی، مدارس و دانشگاه ها، پاسگاه های نگهبانی، حفاظت از مخزن پروپان ایده آل برای پارکینگ گاراژ

مزیت پیش ساخته بودن


• صرفه جویی در هزینه
انواع قطعات پیش ساخته بتنی ضروری هستند و در صورت بروز ضربه به گاردریل ها بهتر است این قطعات پیش ساخته جایگزین انها شود و با گاردریل ها تعویض شوند.
حتی ضربه های کم انرژی نیز می توانند باعث خم شدن این گاردریل ها و آسیب انها شوند
خم شدن ریل های فولادی و جابجایی جایگاه ان ها به گونه ای ممکن است باعث شود در ضربه بعدی به درستی عمل نکند.همچنین خدمه تعمیر و نگهداری باید زمان قابل توجهی را صرف حفظ این سیستم ها کنند و در نتیجه هزینه های بالا و خطرات ایمنی برای رانندگان و کارگران بزرگراه ایجاد میکند.

نحوه استفاده از نیوجرسی بتنی

برای دیوارهای ویلا می‌توانید از نیوجرسی ارتفاع بلند استفاده کنید. این که چگونه این دیوارهای بتنی پیش ساخته خود ایستا به نصب نیاز ندارند بسیار جالب است. قالب‌بندی این دیوارها به گونه‌ای است که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند به صورت نر و ماده در هم تنیده می‌شوند. این نوع نیوجرسی بتنی به  فندانسیون و پایه احتیاج ندارد و می‌توان آن را مسقیم روی زمین قرار داد.

طراحی جالب این دیوارها به این صورت است که دارای پایه عریض هستند و نیروهایی که به صورت افقی به سطح دیوار وارد شوند، قابلیت جا به جایی دیوار بتنی را ندارند. این مصالح پیش ساخته به سفارش مشتری در انواع نیوجرسی یک متری، نیوجرسی دو متری و نیوجرسی سه متری تولید می‌شوند. جالب اینحا است این دیوارها در قالب‌های متنوعی ساخته می‌شوند و طرح‌های بسیار متنوعی دارند. بنابراین دیگر به نماکاری احتیاجی نیست.

روش تولید نیوجرسی

همانطور که قبلا گفته شد مصالحی مانند شن و ماسه – سیمان – آب – میلگرد و … نقش اصلی را در تولید نیوجرسی دارند.طول محل نصب اصلی ترین عامل در تعیین طول قالب های استاندارد نیوجرسی میباشد.

روش اول

روش بتن ریزی ایستاده : متداول ترین روش تولید نیوجرسی بتنی میباشد.همانطور که قرار است این قطعه د محل مورد نظر استفاده شود قالب را بصورت سرپا میگذارند و بعد از ان بتن را از بالا داخل ان میریزند.تولید با این روش راحت ترین روش تولید نیوجرسی بتنی است که چندان چالشی را بوجود نمی اورد.

قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت نیوجرسی وابسته به عواملی مانند تورم و نوسان قیمت سیمان و نوع آن – قالب-وزن-ارتفاع-طول-نوع میلگرد – پاشنه و … است.برای اطلاع از قیمت و مشاوره با مدیرفروش بتن سازه تهران با شماره 09120912996 تماس حاصل فرمایید.

سیمان= قیمت آن یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت بلوک های سیمانی و در کل قطعات پیش ساخته بتنی میباشد.همچنین قالب نیوجرسی بتنی انواع مختلفی دارد مانند=نیوجرسی ساده-برگردان-برگردان چرخشی-لولایی و مفصلی

هرکدام از این قالب ها نسبت به وزنی که دارد قیمت متفاوتی نیز دارا میباشد.همچنین از عوامل دیگری که روی قیمت نیوجرسی بتنی تاثیر دارد روش تولید و مشخصات فنی قالب میباشد.

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – کن، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر – چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت – شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند – رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – پرند، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار – اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه – ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان – فشم، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد – صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – قرچک.

بیشتر بخوانید: باکس بتنی چیست

1 نظر

  • نیوجرسی
    بتنی برای تهران یا کرج بخوایم میتونین تولید کنین؟لیست قیمت نیوجرسی بتنی را ارسال فرمایین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هشت + = 13