e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c

قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت نیوجرسی بتنی
23آذر
5/5 - (344 امتیاز)

قیمت و خرید نیوجرسی بتنی به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به وزن بتن مصرفی و عیار بتن و مقدار میلگرد مصرفی قیمت ها متفاوت است. مثلا استاندارد وزارت راه در نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 مقدار بتن مصرفی 3200 کیلوگرم و با عیار 400 و میلگرد 33 کیلوگرم است.که یسری از شرکت ها که به صورت کارگاهی اقدام به تولید با کیفیت پایین میکنند استاندارد ها را رعایت نمیکنن و منجر به کاهش قیمت تمام شده میشود.

ظرفیت تریلی جهت حمل نیوجرسی بتنی به شرح ذیل می باشد.

نیوجرسی یک متری ارتفاع 80 تعداد 46 عدد.
نیوجرسی دومتری ارتفاع 80 تعداد 23 عدد.
نیوجرسی سه ارتفاع 110 تعداد 8 عدد.
نیوجرسی چهارمتری مفصل دار ارتفاع 100 تعداد 6 عدد.
نیوجرسی شش متری مفصل دار ارتفاع 100 تعداد 4 عدد.

نحوه بازدید از شرکت و سفارش محصولات

جهت استعلام قیمت نیوجرسی بتنی و بازدید از کارخانه با مدیر فروش 09120912996 تماس حاصل نمایید.

قیمت نیوجرسی بتنی به عوامل مختلف بستگی دارد. معمولاً قالب های نیوجرسی در وزن های متنوعی عرضه و استفاده می شود. بنابراین وزن قالب ها یکی از عوامل موثر بر قیمت نیوجرسی محسوب می شود.

دقت کنید که تعیین قیمت نیوجرسی می بایست بر اساس مشخصات فنی آن صورت گیرد. استعلام به روز قیمت و خرید نیوجرسی بتنی مدیر فروش 09120912996

عمده کاربرد بلوک نیوجرسی بتنی برای جداسازی مسیر حرکت اتومبیل در جاده ها می باشد. این بلوک ها به میزان قابل توجهی میزان خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش می دهند.

نیوجرسی بتنی
نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 قیمت و خرید
انواع نیوجرسی بتنی و قیمت نیوجرسی بتنی با توجه به وزن و ابعاد متغیر است

قیمت نیوجرسی با توجه به ساختار آن: یکی از پارامترهای مهم در تعیین قیمت نیوجرسی بتنی، ساختاری است که برای آن استفاده شده است. قالب های نیوجرسی بتنی در ساختار متنوعی عرضه می شوند.

برخی از مدل ها ساده هستند و طبعاً قیمت ارزانتری دارند، برخی به صورت سیستم برگردان ساده هستند که به نسبت مدل قبل کمی گرانتر هستند و مدل هایی با سیستم برگردان چرخشی، لولایی و مفصل دار نیز وجود دارد.

هر یک از آنها بر حسب ساختاری که دارند، قیمت گذاری می شوند و به طبع قیمت نوع ساده آن، ارزانتر است. 

ساختاری که برای قالب های نیوجرسی در نظر گرفته می شود روی وزن آن ها اثر می گذارد و این موضوع باعث می شود که قیمت نیوجرسی بیشتر شود. دقت داشته باشید که قیمت نیوجرسی بتنی قطعه مفصلی بر اساس تعداد تکه های مورد استفاده سنجیده می شود.

بگذارید یک مثال ساده بزنیم: فرض کنید که قالب مفصلی نیوجرسی سه تیکه مدنظر باشد، در این میان چنین قالبی به نسبت مدل دو تیکه قیمت بیشتری دارد. 

اگر یک قالب ساده نیوجرسی وزن 900 کیلوگرمی داشته باشد همان سبک قالب در مدل چرخشی به وزن 1500 کیلوگرمی می رسد و همه این موارد روی قیمت قالب ها تاثیر می گذارند.

قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت و خرید نیوجرسی بتنی سه متری و دومتری ارتفاع 110 و 80
قیمت و خرید نیوجرسی بتنی سه متری و دومتری ارتفاع 110 و 80

بر اساس مشخصات فنی: 

موضوع دیگری که برای تعیین قیمت نیوجرسی مطرح می شود، مشخصات فنی آن است. مشخصات فنی از عوامل مهمی است که کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید.

مثلاً نیوجرسی مفصلی دارای قالب مخصوصی است که دهانه قالب باز است و حباب های هوای کمتری در داخل سازه های بتنی نیوجرسی حبس می شود. در نهایت بتن ها در داخل این قالب ها ریخته می شود.

عدم برون ریزی بتن از بخش داخل قالب ها سبب می شود که بتن ریزی در قالب مفصلی سرعت بالایی داشته باشد. این مدل از قالب ها معمولاً کمی گرانقیمت هستند.

لیست قیمت نیوجرسی بتنی

خوشبختانه شرکت بتن سازه تهران در طرح فروش خود توانسته، نیوجرسی با ساختار های متنوع، وزن های متفاوت و جنس های متنوع را در نظر بگیرد. همچنین در این زمینه شرایط بسیار بهبود یافته است.

از سوی دیگر روش تولید و همینطور ساختار قالب برای شما توضیح داده می شود و تعداد اجزا و قطعات به کار برده شده نیز اهمیت زیادی دارد.

قیمت قالب های نیوجرسی بتنی بر اساس قیمت پروفیل و آهن سنجیده می شود و تعرفه ثابتی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود. قیمت گذاری ها در زمینه نیوجرسی بر اساس موقعیت پروژه نیز سنجیده می شود.

در هر صورت شما می توانید به سادگی مشاوره لازم پیش از خرید را دنبال کنید و مشخصات فنی محصول را پیش از پرداخت هزینه مورد بررسی قرار دهید.

شما می توانید لیست قیمت نیوجرسی بتنی را از کارشناسان فروش  بتن سازه بپرسید 02177839766

خرید و قیمت نیوجرسی بتنی

کارخانه‌ها و تولیدکنندگان، نقشه فنی نیوجرسی بتنی را از وزارت راه و شهرسازی دریافت می‌کنند. پس از دریافت نقشه‌های استاندارد و درخواست تولید، قیمت نیوجرسی بتنی با توجه به تعداد، وزن و دیگر فاکتورها محاسبه و اعلام خواهد شد.

در واقع آن‌چه که در تعیین قیمت نیوجرسی بتنی نقش پررنگی دارند، تیپ ساخت محصول است. زیرا تیپ نیوجرسی دربرگیرنده‌ی اطلاعاتی چون عرض، پاشنه، طول، ارتفاع، وزن و تعداد جاگذاری در تریلی می‌باشد.

این محصول بسیار کارا در همه‌ی نقاط کشور قابل دسترسی و استفاده است.

با جستجوی هر کدام از عبارات زیر می‌توانید به آسان‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن به محصول مورد نظر در نزدیک‌ترین نقطه‌ی جغرافیایی از فاصله‌ی خود دسترسی داشته باشید.

خرید نیوجرسی بتنی آذربایجان، خرید نیوجرسی بتنی اردبیل ،خرید نیوجرسی بتنی اصفهان ،خرید نیوجرسی بتنی البرز، خرید نیوجرسی بتنی ایلام ،خرید نیوجرسی بتنی بوشهر، خرید نیوجرسی بتنی تهران ،خرید نیوجرسی بتنی چهارمحال، خرید نیوجرسی بتنی خراسان، خرید نیوجرسی بتنی مشهد ،خرید نیوجرسی بتنی خوزستان ،خرید نیوجرسی بتنی زنجان، خرید نیوجرسی بتنی سمنان ،خرید نیوجرسی بتنی شیراز ،خرید نیوجرسی بتنی قزوین، خرید نیوجرسی بتنی قم ،خرید نیوجرسی بتنی کردستان، خرید نیوجرسی بتنی کرمان، خرید نیوجرسی بتنی کرمانشاه ،خرید نیوجرسی بتنی کهگیلویه ،خرید نیوجرسی بتنی گلستان ،خرید نیوجرسی بتنی گیلان ،خرید نیوجرسی بتنی لرستان، خرید نیوجرسی بتنی مازندران ،خرید نیوجرسی بتنی مرکزی ،خرید نیوجرسی بتنی هرمزگان، خرید نیوجرسی بتنی همدان ،خرید نیوجرسی بتنی یزد، خرید نیوجرسی بتنی رشت، خرید نیوجرسی بتنی لاهیجان ،خرید نیوجرسی بتنی کیش، خرید نیوجرسی بتنی سقز ،خرید نیوجرسی بتنی قشم، خرید نیوجرسی بتنی بندرعباس..

وزن نیوجرسی 4 متری

وزن نیوجرسی ۴ متری ۳۶۰۰ کیلوگرم و ابعادی به شرح زیر دارد:

  • طول ۴ متری
  • ارتفاع ۱متر
  • عرض پاشنه پایین ۰.۷ متر
  • عرض بالا ۰.۲ متر
      •  

برای خرید نیوجرسی به چه چیزهایی باید دقت کرد؟

اگر قصد خرید نیوجرسی ۴ متری را دارید، باید به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

نیوجرسی بتنی ارتفاع 160
قیمت و خرید نیوجرسی ارتفاع 160

1_ کاربری نیوجرسی 

اینکه بلوک نیوجرسی را با چه هدفی می‌خرید، بسیار مهم است. زیرا بلوک‌های نیوجرسی در ابعاد مختلف با مشخصات گوناگون ساخته می‌شوند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

شما با مشاوره با کارشناسان شرکت بتن سازه تهران میتوانید بهترین نیوجرسی را با توجه به نیاز خود سفارش دهید.

2_ کیفیت ساخت

اگر می‌خواهید، بلوک‌های نیوجرسی خریداری شده ماندگاری بالایی داشته باشند، باید به کیفیت آن توجه کنید. از تولیدکننده بخواهید که آنالیز محصول خود را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید از نوع و مقدار مواد بکار رفته در آن‌ مطلع شوید.

3_ شرکت تولیدکننده نیوجرسی بتنی با سابقه بالا 

شرکت‌های مختلفی در ایران، بلوک‌های نیوجرسی را تولید می‌کنند. این محصول را حتما از شرکت‌های معتبر و خوش‌سابقه بخرید. این شرکت‌ها محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کنند.

شرکت بتن سازه تهران، طراح و تولیدکننده قطعات پیش‌ساخته بتنی، بلوک‌های نیوجرسی خود را از بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌کند و با قیمتی رقابتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80
نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80

انواع نیوجرسی بتنی

  1. مینی نیوجرسی بتنی یا نیوجرسی کوچک شهری طول 40 پاشنه 40 ارتفاع 55 سانتی متر وزن 90 کیلوگرم
  2. نیوجرسی بتنی یک متری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 550 کیلوگرم
  3. نیوجرسی بتنی دومتری ارتفاع 80 پاشنه 50 وزن 1100 کیلوگرم
  4. نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 80 پاشنه 60 وزن 1300 کیلوگرم
  5. نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3000 کیلوگرم
  6. نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 160 پاشنه 80 وزن 4000 کیلوگرم
  7. نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 265 پاشنه 80 وزن 5200 کیلوگرم
  8. نیوجرسی چهارمتری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی
  9. نیوجرسی شش متری مفصل دار ارتفاع 100 پاشنه 70 وزارت راهی
  10. دیوار بتنی خود ایستا طول 3متر ارتفاع 270 وزن قطعه 6 تن
نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110
نیوجرسی بتنی سه متری ارتفاع 110 پاشنه 80 وزن 3200 کیلوگرم

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی در تهران – کن، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی در اسلام شهر – چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی در پاکدشت – شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی در دماوند – رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – پرند، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی در رباط کریم – نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی در ری – کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی در شهریار – اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی در فيروزکوه – ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی در لواسان – فشم، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی در ملارد – صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی در ورامین – قرچک.خرید نیوجرسی بتنی 3 متری کام و زبانه مازندران و تولید کننده نیوجرسی بتنی 3 متری مازندران و باکس پیش ساخته راه آهن و جاده و راه بند نیوجرسی ثابت ترافیکی و دیوار پیش ساخته جنس بتنی مرجع سازنده ناصر آقارضایی مرجع عرضه کننده ناصر آقارضایی 09120912996