e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c
خرید تیر برق بتنی
5/5 - (30 امتیاز)

تیر برق بتنی 

تیر برق بتنی ستونی متشکل از میلگرد و بتن جهت نگهداری تجهیزات خطوط انتقال شبکه برق و روشنایی شهری میباشد که در ارتفاع 9، 12 ، 14 و 15 متری تولید میشوند. سطح  مقطع تیرهای بتنی چهارگوش مورد استفاده در شبکه انتقال شهری معمولا از قسمت پایین تیر به سمت بالا کاهش میبابد . سوراخ هایی به قطر دو سانتی متر و با فواصل معین تعیین شده طبق استاندارد جهت نصب تجهیزات بر روی تیر برق در نظر گرفته میشود . در یک وجه از تیرهای برق بتنی اطلاعات ساخت و مشخصات فنی تیر شامل سال ساخت ، شرکت سازنده ، طول و مقاومت نرمال آن هک میشود .کلیه محصولات این شرکت دارای تاییدیه از اداره برق استان تهران می باشد.

خرید تیر برق بتنی
تیر برق بتنی

چگونه بصورت استاندارد یک تیر برق نصب می شود؟

جهت نصب تیر برق میبایست فوندانسیون مناسبی جهت نصب در نظر گرفته شود . طبق استاندارد می بایست زمین به اندازه 10 درصد ارتفاع تیر بعلاوه 60 سانتی متر حفر شود و جهت افزایش مقاومت فوندانسیون محل حفر با مصالح با تراکم بالا پر گردد.

  • تیر برق بتنی H شکل نوع 600-12
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 400-9
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 600-9
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 800-9
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 400-12
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 600-12
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 800-12
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 1200-12
  • تیر برق بتنی H شکل نوع 400-15 تیر برق بتنی H شکل نوع 600-15 تیر برق بتنی H شکل نوع 800-15 تیر برق بتنی H شکل نوع 1200-15

تیر برق بتنی

از تیر برق بتنی به عنوان پشتیبان خطوط انتقال برق و بهتر شدن سیستم توزیع برق استفاده می‌شود. تیر برق های بتنی را برای انتقال برق داخلی که ولتاژ پایین یا متوسط دارند، به کار می‌برند. تیر برق بتنی فقط در ایران استفاده نمی‌شود، بلکه در تمامی کشورهای دنیا موجود هستند اما شکل و شمایل مختلفی دارند؛ در واقع هر کشوری شکل خاصی را برای تیر برق های بتنی خود تعیین می‌کند.

شاید دوست داشته باشید : بتن چیست؟ کاربرد بتن

شاید دوست داشته باشیدمشخصات تیر برق بتنی

در ساخت تیر برق بتنی به این نکته که وزن تحمیلی باید با ساختار تیر برق سازگاری داشته باشد توجه می‌شود؛ همچنین تیر برق ها طوری ساخته می‌شوند که در برابر باد، یخ و لرزش مقاوم باشند.
داخل تیر برق های بتنی حلقه‌هایی وجود دارد که با میله‌هایی از جنس فولاد تقویت شده‎اند؛ داخل حلقه‌ها با بتن پر می‌شود و در ابعاد و اشکال مختلف توزیع می‌گردند. انواع تیر برق های بتنی، مقاطع و اندازه و قطب‌های آنها باید طبق مقررات هر کشور باشد.

وزن تیر برق بتنی

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با تیره برق های بتنی مطرح می‌شود این است که وزن تیر برق بتنی چقدر است؟ همانطور که بالاتر اشاره شد، وزن و ابعاد تیر برق های بتنی در هر کشور بر اساس قوانینی آن سرزمین وضع می‌شود متفاوت است.
در حال حاضر اغلب تیر برق های بتنی در ایران در طول های 9 و 12 و 15 متری ساخته می‌شوند. وزن تیر برق 9 متری حدود 850 کیلوگرم است که بر این اساس سایر وزن ها نیز قابل اندازه‌گیری هستند.

محصول پیشنهادی

نیوجرسی بتنی دومتری

قیمت تیر برق بتنی

نکته‌ای که در انتخاب همیشه تاثیرگذار است، قیمت تیر برق بتنی می‌باشد. هزینه تیر برق ها بر اساس شرکت سازنده و مواد آنها متغیر است. شرکت بتن سازه تهران فروشنده و تولید کننده تیر برق قیمت دقیق این محصول را در اختیار شما قرار بدهیم.

جهت دریافت قیمت روز و خرید تیر برق بتنی با شماره 02177839766 تماس حاصل فرمایید .

لینک کوتاه

به اشتراک بگذارید