e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c

خرید و قیمت دیوار پیش ساخته بتنی

خرید و قیمت دیوار پیش ساخته بتنی
17فروردین

دیوار پیش ساخته بتنی

دیوار پیش‌ ساخته بتنی، عنصری نوین در ساختمان‌ سازی می باشد که با سرعت چشمگیر، جای خود را در میان پیمانکاران باز کرده است. این دیوارها که در کارخانه و تحت شرایط کنترل‌ شده تولید خواهند شد، به واسطه مزایای متعددی که دارند، به عنوان راه حلی نوین در ساخت و ساز شناخته می شوند.

دیوارهای مورد نظر در ساختمان‌ های مسکونی، اداری، سوله‌ ها و دیوارهای حائل کاربرد گسترده‌ای دارند. با توجه به مزایای متعدد و کاربردهای متنوع، استفاده از این نوع دیوار می ‌تواند به ارتقای کیفیت ساخت و ساز کمک کند.

موارد استفاده دیوار پیش ساخته بتنی

با استفاده از دیوارهای پیش ‌ساخته دیگر نیازی به ساخت دیوارها در محل پروژه نیست. این امر به طور قابل توجهی سرعت اجرای پروژه را افزایش خواهد داد.

تولید انبوه دیوارهای مورد نظر در کارخانه، به کاهش هزینه ‌های تولید و مصالح کمک می نماید. همچنین، به دلیل سرعت بالا در اجرا، نیاز به نیروی انسانی و تجهیزات نیز کاهش می ‌یابد که در نهایت منجر به صرفه ‌جویی اقتصادی قابل توجهی خواهد شد.

دیوار پیش ساخته بتنی
دیوار پیش ساخته بتنی
معرفی انواع دیوار بتنی پیش ‌ساخته

صنعت ساختمان‌ سازی همواره در حال تحول و پیشرفت می باشد و استفاده از مصالح نوین و روش ‌های جدید ساخت‌ و ساز، گواه این مدعاست. یکی از این نوآوری ‌ها، استفاده از دیوارها است که تنوع چشمگیری در آنها به چشم می ‌آید.

پانل بتنی پیش ساخته در مدل و انواع مختلفی تولید می ‌شود که هر کدام ویژگی‌ ها و کاربردهای خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

1- دیوارهای بتنی باربر:

  • دیوار باربر پانلی: دیوار پیش ساخته بتنی باربر از پانل‌ های بتنی پیش‌ ساخته با ضخامت 10 تا 20 سانتی ‌متر تشکیل شده‌ است و برای تحمل بارهای سازه‌ای مانند سقف و دیوارهای طبقات فوقانی مناسب می ‌باشد.
  • دیوارهای باربر H پانل: این نوع دیوارها از پانل‌ های بتنی پیش ‌ساخته با مقطع H شکل تشکیل می شوند و به دلیل شکل خاص خود، مقاومت و پایداری بالایی دارند.

2- دیوارهای بتنی پیش ساخته غیر باربر:

  • دیوارهای تیغه‌ای: دیوار پیش ساخته بتنی تیغه ای برای جدا کردن فضاهای داخلی ساختمان از یکدیگر استفاده می ‌شود.
  • دیوارهای محوطه‌ای: دیوارهای مورد نظر برای محصور کردن محوطه ‌های بیرونی ساختمان‌ ها مناسب بوده و به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی، برای این منظور مناسب هستند.

 

کاربرد های پانل بتنی پیش ساخته

پانل بتنی پیش ساخته، کاربردی فراتر از دیوارکشی ساختمان‌ ها دارد. این نوع دیوار، با مزایایی نظیر سرعت بالا در اجرا، کیفیت مطلوب، مقاومت بالا و تنوع در طرح و رنگ، در مکان ‌های مختلفی از جمله زمین ‌های کشاورزی، باغ ‌ها، پادگان ‌ها نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

  • ساختمان‌ های اداری: با توجه به طراحی یکسان طبقات در بسیاری از ساختمان‌ های اداری، استفاده از دیوار پیش ساخته بتنی، سرعت و راندمان ساخت و ساز را به طور قابل توجهی افزایش می ‌دهد.
  • سوله: خاصیت ضد آب بودن دیوار بتنی آماده، آن را به انتخابی ایده‌آل برای ساخت سوله تبدیل کرده است.
  • سردخانه: به دلیل عایق‌ بندی بسیار خوب دیوارهای مورد نظر، گزینه ‌ای مناسب برای ساخت سردخانه‌ می باشد.
  • دیوارهای حائل: این نوع دیوارها به دلیل مقاومت بالا، برای محوطه ‌سازی و ایجاد دیوارهای حائل در مکان ‌های مختلف ایده آل می باشند.
  • محوطه‌سازی: تنوع طرح و رنگ، دیوارهای پیش ‌ساخته را به انتخابی مناسب برای محوطه ‌سازی و ایجاد فضایی زیبا و دلنشین تبدیل کرده است.
  • فضاهای موقت: از دیوار پیش ساخته بتنی می‌ توان برای ساخت فضاهای موقت نظیر کانکس، اتاقک نگهبانی نیز استفاده کرد.

دیوار بتنی آماده چه کاربردهایی دارد؟

مزایای شگفت‌انگیز دیوار پیش‌ ساخته بتنی

دیوار بتنی آماده مزایای بسیار خوبی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می ‌کنیم:

  • صرفه جویی در زمان و تسریع روند ساخت، یکی از بارزترین مزایای دیوارهای پیش ساخته بتنی به شمار می رود. تولید دیوار در کارخانه، به طور قابل توجهی سرعت اجرای پروژه را افزایش داده و زمان انتظار برای سکونت را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
  • سازگاری با محیط زیست، از دیگر مزایای قابل توجه دیوار پیش ساخته بتنی است. کاهش مصرف مصالح و ضایعات، حذف آلایندگی های صوتی و آلودگی هوا در محل ساخت و ساز و قابلیت بازیافت این دیوارها، دیوار پیش ساخته را به گزینه ای دوستدار محیط زیست تبدیل کرده است.
  • دیوارهای پیش‌ساخته بتنی به دلیل وزن کم، به آسانی به محل مورد نظر منتقل می ‌شوند و نصب سریع و ساده‌ دارند. این ویژگی، نیاز به نیروی انسانی و ماشین‌آلات را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.
  • این دیوارها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت ایده‌آلی برخوردارند و خیال شما را از بابت استحکام و پایداری ساختمان آسوده می‌کنند.
  • همانطور که گفته شد، نصب دیوارهای پیش ‌ساخته بسیار ساده و سریع است. این امر، سرعت ساخت و ساز را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.
  • مزایا دیوار پیش ساخته بتنی

دیوارهای پیش ‌ساخته بتنی چه معایبی دارند؟

دیوارهای پیش‌ ساخته به‌رغم مزایای بسیار خوب، معایبی نیز به همراه دارند که پیش از به‌کارگیری آنها باید مورد توجه قرار گیرند:

  • وزن سنگین دیوار، حمل و نقل و نصب آن به ‌ویژه در پروژه ‌هایی که در مناطق دور دست یا صعب ‌العبور واقع شده ‌اند را دشوار و پرهزینه می‌ کند.
  • از دیگر معایب دیوارهای پیش ‌ساخته، محدودیت در ایجاد تغییرات و اصلاحات در آنها است. پس از نصب دیوار، ایجاد یا تغییر در طرح آنها دشوار خواهد بود.
  • تنوع طرح و رنگ در دیوار پیش ‌ساخته بتنی به اندازه دیوار سنتی نیست و ممکن است انتخاب طرح مورد نظر برای برخی افراد دشوار باشد.

مزایا و معایب دیوار بتنی آماده

 

بتن سازه تهران: پیشگام در تولید دیوارهای پیش ‌ساخته بتنی

با افتخار اعلام می‌داریم که شرکت بتن سازه تهران به عنوان پیشگام در تولید دیوارهای پیش ‌ساخته بتنی، با ارائه راه‌ حلی نوین در صنعت ساخت و ساز، در خدمت شما عزیزان است.

دیوارهای پیش ‌ساخته بتنی ما با مزایای متعددی از جمله سرعت بالا در اجرا، کاهش چشمگیر هزینه‌ ها، کیفیت ساخت بالا، عایق صدا و حرارت، مقاومت مثال ‌زدنی، به شما در ساخت و ساز سریع ‌تر، باکیفیت ‌تر و مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر یاری می‌ رسانند.

با انتخاب بتن سازه تهران، از مزایای بی‌ شماری مانند استفاده از دانش فنی روز دنیا، مواد اولیه مرغوب، تجهیزات مدرن و تیمی مجرب و متخصص بهره ‌مند خواهید شد. ما با ارائه بهترین ‌ها، در کنار شما خواهیم بود تا ساخت و سازی نوین و ایده‌آل را تجربه کنید.

 

دیوار پیش ساخته بتنی اصفهان و دیوار پیش ساخته بتنی کرج و دیوار پیش ساخته بتنی سمنان و دیوار پیش ساخته بتنیتهران و دیوار پیش ساخته بتنی اسلامشهر و دیوار پیش ساخته بتنی شهریار