e048361d-fc12-45a0-8ea5-da749d0d5a1c
قیمت نیوجرسی بتنی مفصل دار
5/5 - (56 امتیاز)

قیمت نیوجرسی بتنی مفصل دار

نیوجرسی مفصل دار چهار متری قطعه ای بتنی است که برای ایجاد امنیت در معابر و خیابانها به کار می رود.  به دلیل راحتی در جداسازی و نصب نیوجرسی امروزه استفاده از این قطعه بتنی به طور چشمگیری افزایش یافته است. قطعه های بتنی در اندازه های یک تا شش متری ساخته می شوند.

مدیر فروش 09120912996

اولین قطعه بتنی که در ایران ساخته شد نیوجرسی بتنی یک متری بود. این قطعه بتنی را وزارت راه و ترابری طراحی و تولید کرد. در ادامه مطلب به معرفی انواع نیوجرسی و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

نیوجرسی بتنی چهارمتری مفصل دار
نقشه نیوجرسی بتنی چهارمتری مفصل دار

نیوجرسی بتنی چهارمتری مفصل دار

کاربردهای نیوجرسی

از کاربردهای نیوجرسی بتنی مفصل دار می توان به جداسازی خطوط جاده، ایمن کردن پیاده روها، دوربرگردان ها، ایمن کردن کنار جاده های بین شهری، استفاده در پایانه های مسافربری، پمپ بنزین ها، جداسازی ویلا، باغ و نزدیک جاده های فرعی اشاره کرد. بهترین نوع این قطعات بتنی، نیوجرسی مفصل دار است.

 در خطوط جاده ها فقط از نیوجرسی مفصل دار با تایید وزارت راه استفاده می شود. علت استفاده از قطعه بتن مفصل دار این است که، نیوجرسی مفصل دار را می توان به کمک مفصل های فلزی آن به یکدیگر وصل کرد. به این ترتیب یک مانع طولانی بتنی با امنیت بالا ساخته می شود. به نیوجرسی مفصلی، نیوجرسی به هم پیوسته نیز گفته می شود.

در ساخت نیوجرسی بتنی از چه چیزهایی استفاده می شود

در ساخت نیوجرسی بتنی از چند نوع مصالح استفاده می شود. این مصالح شامل: 1- سیمان، سیمانی که در تولید این قطعات بتنی به کار می رود باید مطابق با استاندارد هایی باشد که توسط وزارت راه تعیین می شود 2- سنگدانه، سنگدانه نیز مانند سیمان باید مطابق با استاندارد وزارت راه باشد. حداکثر اندازه سنگدانه از نظر استاندارد ساخت، باید 25 میلی متر باشد.

 3- آب، آبی که در تولید نیوجرسی مفصل دار چهار متری و دیگر اندازه ها به کار میرود باید عاری از مواد اسیدی، قلیایی و آلی باشد. 4- میلگرد، میلگردی که در ساخت نیوجرسی به کار می رود حتما باید دارای مقاومت کششی بالا باشد. 5- مواد افزودنی، دلیل استفاده از مواد افزودنی در بتن نیوجرسی مفصل دار چهار متری و دیگر اندازه ها ی نیوجرسی، راحت پر کردن قالبها و به دست آمدن یک سطح صاف و صیقلی در پایان کار است. 6- مفصل، به منظور مقاومت قطعه بتنی در برابر ضربه سنگین، در ساخت آن از مفصل استفاده می شود.

نیوجرسی بتنی شش متری مفصل دار

نیوجرسی بتنی چهارمتری مفصل دار
نقشه نیوجرسی بتنی شش متری مفصل دار

انواع نیوجرسی بتنی

قطعات بتنی در اندازه های مختلفی مانند نیوجرسی مفصل دار شش متری، چهار متری و در ارتفاع های مختلف ساخته می شوند. این قطعات بتنی بر اساس موادی که از آن ساخته می شوند کیفیت های متفاوتی دارند.

 از کاربردهای نیوجرسی شش متری میتوان به جداسازی محیط هایی که کار ساختمان سازی انجام می دهند اشاره کرد. همچنین به منظور هدایت مسیر آب رودخانه ها و جلوگیری از گسترش و پخش آتش نیز از این سایز استفاده می شود.

قطعات بتنی سه متری اغلب به صورت نیوجرسی ارتفاع 110 سانتی متری ساخته می شوند. از این قطعات بتنی 110 سانتی متری در خطوط جاده ها استفاده زیادی می شود. دلیل استفاده از این نوع نیوجرسی در جاده ها نیز این است که رانندگان دید بهتری در جاده دارند.

از دیگر کاربردهای  نیوجرسی بتنی سه متری استفاده از آن در کارخانه ها جهت جدا کردن قسمت های مختلف است. همچنین در هنگام آتش سوزی در یک محیط با گذاشتن این قطعات بتنی می توان از ورود افراد متفرقه جلوگیری کرد. به دلیل ارتفاع زیاد این قطعه هنگام جابجایی آن دقت زیادی لازم است.

از کاربردهای نیوجرسی مفصل دار چهار متری میتوان به جدا کردن پارکینگ، طرح های ترافیک، جدا کردن خطوط جاده و ایجاد فاصله بین خیابان و عابر پیاده اشاره کرد.

نیوجرسی بتنی مفصل دار

نیوجرسی بتنی مفصل دار
نیوجرسی بتنی مفصل دار

عوامل موثر در قیمت نیوجرسی بتنی

قیمت نیوجرسی بتنی  به عوامل مختلفی بستگی دارد. این قطعات بتنی در سایز های بزرگ، متوسط، کوچک، تیپ سوراخ دار، تیپ روشنایی و … ساخته میشوند. هر چه اندازه قطعات بتنی ساخته شده بزرگتر باشد در قیمت تمام شده این قطعات موثر است. همچنین عوامل دیگری مانند عیار بتن، کیفیت میلگرد مصرفی، قالبهای مورد استفاده، تعداد قطعات و وزن نیوجرسی در قیمت تمام شده این محصول موثر است.

به عنوان مثال قیمت نیوجرسی مفصل دار شش متری بیشتر از قیمت نیوجرسی مفصل دار چهار متری است. میزان بتن و میلگردی که در ساخت قطعه شش متری به کار میرود بیشتر از قطعه چهار یا سه متری است.  اندازه این قطعات بتنی با توجه به کاربردشان متفاوت است. به عنوان مثال در بزرگراه ها از قطعه بتنی مفصل دار دارای وزن 1 تا 2 تن استفاده می شود. در مناطق کم دید و خیابانها نیز از نیوجرسی دارای وزن 900 کیلو استفاده می شود.

انواع روش های تولید قطعات بتنی

شرکت بتن سازه تهران تولید کننده نیوجرسی مفصل دار است. این شرکت، سازنده انواع قطعات بتنی در سایز های مختلف است. تمام قطعات بتنی که توسط شرکت بتن سازه تهران جهت استفاده در جاده ها ساخته می شوند مطابق استاندارد نیوجرسی وزارت راهی هستند. در ادامه روش های مختلف ساخت قطعات بتنی را معرفی می کنیم.

1- استفاده از قالب های ایستاده و ریختن بتن در این قالب ها، در این روش مواد بتنی در قالب هایی که به طور ایستاده قرار داده شده اند ریخته می شود.

2- استفاده از قالب های برعکس و ریختن بتن در این قالب ها، در این روش قالب ها به صورت برعکس قرار داده می شوند و مواد بتنی از طریق کف قالب، ریخته می شود. بعد از سفت شدن مواد بتنی، قالب ها را از بتن جدا می کنند و به کمک جرثقیل قطعات تولید شده را برمی گردانند.

3- روش اتوماتیک در ساخت نیوجرسی مفصل دار چهار متری و دیگر اندازه های نیوجرسی، در این روش بیشتر مراحل تولید به وسیله دستگاه انجام می شود. تنها قسمتی که در این روش به صورت دستی انجام می شود ساخت بتن است.

4- ساخته قطعه بتنی به روش سنتی و دستی، در این روش تمام مراحل ریختن بتن در قالب و ساختن بتن نیز به روش سنتی و دستی انجام می شود. 5- از روش های دیگر تولید این قطعات بتنی روش درجا است. در روش درجا با ترکیبی از روش های سنتی، اتوماتیک و دستی، نیوجرسی تولید می شود.

محصول پیشنهادی

ميني نيوجرسي بتني

انواع قالب های نیوجرسی

همانطوری که اشاره شد برای ساخت نیوجرسی بتنی باید از قالب استفاده شود. قالب هایی که در این کار استفاده می شوند باید دارای کیفیت استاندارد باشند. اگر قالب استفاده شده کیفیت نداشته باشد قطعه بتنی تولید شده نیز کیفیت استاندارد را ندارد.

نیوجرسی مفصل دار چهار متری و دیگر اندازه ها ی نیوجرسی که در قالب ها ساخته می شوند باید کاملا به صورت یکپارچه باشند. دلیل اهمیت یکپارچه بودن این است که در صورت داشتن بیرون زدگی و خوردگی در قطعه

بتنی، ممکن است با یک ضربه سنگین خسارت های زیادی ایجاد شود.

جهت اطلاع از قیمت نیوجرسی بتنی مفصل دار سال 1401 با مدیر فروش تماس بگیرین 09120912996

شرکت بتن سازه تهران تولید کننده انواع نیوجرسی بتنی مفصل دار و ساده دارای تاییدیه از وزارت راه می باشد.

قیمت نیوجرسی بتنی مفصل دار
نصب نیوجرسی

بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در تهران

بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در تهران، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در تهران – آفتاب، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در تهران – بومهن، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در تهران – پردیس، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در تهران – کن، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در اسلام شهر، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در اسلام شهر – چهاردانگه، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در پاکدشت، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در پاکدشت – شریف آباد، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در دماوند، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در دماوند – رودهن، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در رباط کریم، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در رباط کریم – بوستان، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در رباط کریم – پرند، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در رباط کریم – صالح آباد، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در رباط کریم – گلستان، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در رباط کریم – نصیرآباد، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ری، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ری – حسن آباد، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ری – خاوران، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ری – کهریزک، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در شهریار، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در شهریار – اندیشه، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در فيروزکوه، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در فيروزکوه – ارجمند، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در قدس، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در لواسان، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در لواسان – فشم، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ملارد، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ملارد – صفا دشت، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ورامین، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ورامین – پیشوا، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ورامین – جوادآباد، بلوک نیوجرسی بتنی مفصل دار در ورامین – قرچک.

لینک کوتاه

به اشتراک بگذارید